wtorek, Grudzień 10, 2019

Jesteś właścicielem małej firmy? Podpowiadamy, jak przyśpieszyć jej rozwój!

0
Jesteś właścicielem małej firmy? Podpowiadamy, jak przyśpieszyć jej rozwój!

Każda firma była kiedyś niewielkim przedsiębiorstwem, które rozwijało się wraz z upływem czasu. Jesteś właścicielem małej firmy i nie chcesz, aby stała w miejscu? Podpowiadamy, jak to zrobić!

Integracje dla Shoper

0
Integracje dla Shoper

Jeśli marzy ci się posiadanie własnego sklepu internetowego, a nie masz pojęcia od czego zacząć i jak to zrobić, warto zapoznać się z platformą SHOPER, która powstała z myślą o początkujących, wirtualnych sprzedawcach. Oprogramowanie SHOPER zawiera w sobie wszystkie niezbędne narzędzia do profesjonalnej sprzedaży w internecie, a także integracje z wieloma popularnymi portalami i platformami, które nie tylko ułatwią prowadzenie biznesu, ale także zwiększą liczbę klientów i pomogą rozwijać biznes. A więc, zaczynamy:

POMYSŁ I WITRYNA

Najpierw musimy mieć pomysł na sklep. Jeśli takowy zaistniał już w naszej głowie, najwyższa pora przemyśleć, jak miałaby wyglądać witryna naszego sklepu. Platforma SHOPER może ułatwić nam to zadanie, oferując gotowe rozwiązania i propozycje graficzne. Możemy wybierać  spośród gotowych szablonów, z których zadowolonych jest już wielu użytkowników i nadać atrakcyjny wygląd swojemu sklepowi. Są tam różnorodne propozycje, które będą pasować do każdego rodzaju biznesu i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli jednak żadne rozwiązanie nie przypadnie nam do gustu, SHOPER przyjmuje zlecenia na wykonanie indywidualnego projektu. Pamiętaj, grafika to wizytówka twojego biznesu.

ALLEGRO I SOCIAL MEDIA

Jeśli sprzedajesz już na Allegro, platforma SHOPER ułatwi ci zaimportowanie aukcji i kategorii do twojego sklepu i automatyczne utworzenie podobnych kategorii. Od teraz wszystko stanie się dużo prostsze. Będziesz mógł hurtowo wystawiać aukcje, a wcześniejsze zdefiniowanie parametrów tych aukcji, uprości wystawianie nowych produktów. Integracja z systemem aukcyjnym Allegro pozwala na natychmiastową aktualizację stanów magazynowych w twoim sklepie. Połączenie sklepu z Allegro pozwoli na dotarcie do o wiele większego grona potencjalnych odbiorców, niż w przypadku osobnych kanałów sprzedaży.

Nie od dziś wiadomo, że popularne portale społecznościowe to dobre miejsce na pozyskiwanie nowych klientów. Platforma SHOPER posiada specjalnie dedykowane do tego aplikacje. Zintegrowanie twojego sklepu z Facebookiem czy Instagramem  z pewnością przyniesie dużo korzyści. Twój sklep stanie się bardziej wiarygodny, a możliwość komentowania na osi czasu sprawi, że coraz więcej osób będzie dowiadywać się o twoim sklepie. Masz również szansę na bieżąco obserwować skuteczność swojego biznesu, dzięki raportom aktywności. Informacje na temat najczęściej wybieranych produktów, wartości zamówień czy form płatności, pozwoli na dostosowywanie swojego biznesu do wymagań klienta.

PŁATNOŚCI

Dzięki integracją z SHOPER masz możliwość uruchomienia bezpiecznych i błyskawicznych form płatności z jednoczesnym automatycznym księgowaniem. Nie będziesz musiał gromadzić niepotrzebnych papierów i dokumentów, wszystko odbywać się będzie w panelu, z którego obsługiwany będzie cały system płatności. Bez problemu przeprowadzisz też procedurę zwrotu pieniędzy, a wszystko to odbywać się będzie pod kontrolą specjalistów.

WYSYŁKA TOWARU

Wszyscy wiemy, że sprawna i terminowa dostawa zamówionego towaru to podstawa. Dzięki integracji z SHOPER twoi klienci będą mogli otrzymać towar w sposób jak im odpowiada, a ty przeprowadzisz proces nadania przesyłki bardzo sprawnie. System powiązany jest z najpopularniejszymi dostawcami, dzięki czemu nie będziesz musiał podpisywać dodatkowych umów z każdym z kurierów, a etykiety będą tworzyć się automatycznie.

KSIĘGOWOŚĆ

SHOPER udostępnia również program do fakturowania, gdzie dokumenty będą wystawiane automatycznie, na podstawie danych wprowadzonych do systemu. Dokumenty takie będą również wysyłane do klienta, a także rejestrowane w systemie, co ułatwi prowadzenie całej skomplikowanej księgowości.

Integracje Shoper to świetne rozwiązanie dla biznesu online. Swój sklep będziesz zawsze mieć pod kontrolą i w każdej chwili możesz liczyć na wsparcie ze strony platformy. Taka integracja to oszczędność czasu, pieniędzy i duża szansa na rozwój.

Radca prawny – prowadzenie spraw sądowych

0
Radca prawny – prowadzenie spraw sądowych

Jeszcze kilkanaście lat temu radca prawny kojarzony był przede wszystkim z obsługą podmiotów gospodarczych. W powszechnej ocenie nie mógł występować w sądzie, a jego uprawnienia były dość ograniczone. Jak to wygląda obecnie? Czy radca prawny może pomóc nam w przypadku spraw indywidualnych?

Automatyzacja procesu sprzedaży

0
Automatyzacja procesu sprzedaży

Każdy dobrze wie, jak ważne jest sprawne działanie jego firmy. Jest wiele sposobów, aby usprawnić proces sprzedaży, jednak jedne okazują się bardziej skuteczne od innych. Wiele zależy od branży, którą się zajmujemy. jednak w większości film chodzi o to, aby firma cieszyła się dużymi dochodami oraz świetnym kontaktem z klientem.

Nie bez znaczenia jest to jak działa strona internetowa, którą założyliśmy, czy są na niej umieszczone najważniejsze informacje. Klienci najczęściej szukają informacji o danym produkcie w sieci. Jeśli strona internetowa nie jest przekonująca z pewnością nie pozostaną na niej dłużej niż to konieczne. Każdy klient ma inne potrzeby, jednak zwykle kierujemy się tym, aby produkt, który chcemy kupić był dobrej jakości. Chcemy mieć rzeczy solidnie wykonane, ponieważ rozumiemy, że wtedy pozostaną one z nami na dłużej. Dotyczy to wielu produktów. Dla przedsiębiorców istotne jest również to, jaki mają zespół ludzi, z kim pracują i czy są to osoby zaangażowane.

Osoby, które mają pozytywne nastawienie i potrafią kształtować dobre relacje z klientami, osiągają lepsze wyniki sprzedaży. Warto też być nastawionym na cele i orientować się w działaniach i produktach firmy. Czasami jednak przedsiębiorcy zastanawiają się, jak zautomatyzować procesy sprzedaży. Dotyczy to zwłaszcza tych firm, które posiadają własną stronę internetową oraz w sklep internetowy, dzięki którym może dochodzić do realizacji wielu transakcji handlowych.

Automatyzacja procesów sprzedaży B2B jest dość popularnym rozwiązaniem. Najczęściej warto jest korzystać z doświadczenia osób, które się na tym znają. Być może dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z usług agencji reklamowej lub marketingowej, która będzie wiedziała, co jest działaniem najlepszym dla naszej firmy. Wiele interesujących informacji znajdziemy pod adresem www.businessweb.pl. Warto pamiętać o tym, żeby kierować się dobrem klienta i być elastycznym w działaniu, wtedy możemy liczyć na wysokie obroty i sukces firmy.

ZOBACZ TEŻ

Strategię marketingową lepiej powierzyć specjalistom

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie współczesnego biznesu bez profesjonalnie działającego sztabu specjalistów od marketingu. Należy jednak z całą pewnością stwierdzić, że właściwie każdy może spróbować...